İSTEDİĞİN DİLDE OKU

KHA

Breaking News
recent

SANAT YOLCULUKLARIM. __Mine Sarmış __


SANAT YOLCULUKLARIM.

__Mine Sarmış __

Macaristan Sanat Sempozyumu:

Merhaba sevgili okuyucularım.

SANAT yolculuklarım da bu kez Macaristanın Somagyvámos şehrinde Radhe Resort art daveti üzerine aldım fırçalarımı ve çantamı çıktım yollara.

Bir Avrupa birliği üye ülkesi olan bizim Ata topraklarından Macaristan yemyeşil doğası ve yer altı termal zenginliklerinin yanı sıra, tarihi yapıları, zengin kültürü ve sanatıyla modern bir avrupa ülkesidir. Daha önceki yıllarda Naşka bir şehirde sanat kolonisi davetleriyle defalarca gelmiş Türkiyemi ve bayrağımı temsil etmiştim.  Çok anılar biriktirip eserler üretmiştim. Bazıları müzede ve koleksiyonlarda olan eserlerimin burada beni ve ülkemi temsil edeceği ve bizi hep yaşatacağı için çok mutlu ve onurluyum. 

Ve yine bir Sanat sempozyumuna bir başka şehrinde davet aldım.  Erzsébet Sebestyén , Lolanda Griga Gherghel ve Alim Adilov tarafından da desteklenen ve organize edilen bu Sanat sempozyumu buradaki şirin, özel içeriklerle dolu Radhe Resort  otelde her yıl iki kez düzenliyor.

 Sanata ve sanatçıya büyük değer verdiklerini gösteren bu iki Ressam hanımefendi " Radhe Art Galeriyi"  de kurmuşlar. 

Budapeşte havaalına 2 saatlik bir transferle bu huzurlu tesise ilk geldiğimde burada çok farklı deneyimler edineceğimi hissetmiştim.

Tesisin Halkla ilişkiler müdüründen biraz da bu tesis hakkında bilgiler aldım.

- Szafner Tímea bize biraz bu güzel tesisi anlatabilir misin?


-Sevgili sanatçı konuğumuz Mine Sarmış hanım öncelikle Tesisimize ve sanat sempozyumumuza hoşgeldiniz... Tanıştığımıza ve sizi tanıdığımıza çok memnun oldum :)


Somogy Tepeleri'nin kalbinde, Macaristan'ın en güzel manzaralarından birinde, doğal ve tarihi hazineler açısından zengin, tüm yıl boyunca misafirlerimizi ağırlıyoruz. Rádhé Resort & Syam Meditasyon ve Etkinlik Merkezi, birkaç harika gün geçirmek için mükemmel bir yerdir. iki yaşındaki İki yıl önce inşa edilen merkez, bireyler ve aileler için eksiksiz bir yüksek kaliteli hizmet yelpazesi sunuyor. aileler ve çeşitli yoga, meditasyon ve spor kampları için. Macaristan'da benzersiz kamplar, konaklama ve yemekler tek bir yerde. Radhé Resort şu anda dört farklı daire tipine sahiptir. Daireler iyi donanımlı Daireler iyi donanımlı bir mutfak, klima, özel banyo ve Akdeniz atmosferine sahip bir teras ile donatılmıştır. 4 adet güneş çatılı oda, sauna, jakuzi, ısıtmalı açık havuz, pizzacı ve ahimsa ile Vejetaryen restoranı, organize masajlar, yoga dersleri, yakındaki Hint Kültür Merkezi ve Biofarm ve otantik eko-turlar, konaklamanızı gerçek bir deneyim haline getirir. Yılda iki kez resim kampı düzenlenir, Kampın amacı, Somogy Tepeleri'nin büyülü güzelliğini yakalayarak kültürel yaşamı ve Macar sanatını zenginleştirmektir.


- Verdiğin bilgiler için tesekkür ederim Sevgili Timea. Ben de sizleri tanıdığına çok memnun oldum.😊🙏

Evet sevgili sanat sever dostlarım Mine.Sarmışla sanat yolculuğunuzdaki Macaristan notlarımdan 1. Bölümün sonuna geldik yarın 2. Bölümde buradaki ressamlarımız, gezilerimiz ve daha bir çok güzelliği anlatmaya devam edeceğim. Takipte kalın lütfen. Sevgilerimle  görüşmek üzere.😊🙏❤

___🇹🇷Mine Sarmış 🇹🇷


Takipte kalın lütfen. Sevgilerimle  görüşmek üzere.😊🙏❤

___🇹🇷Mine Sarmış 🇹🇷




















 











 














  

 

  

 


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.